in

Δες τι θα πάθεις αν τρως ένα αβοκάντο την ημέρα!!

Αν θέλετε να χάσετε κιλά και να βελτιώσετε το μεταβολισμό σας θα έπρεπε να αρχίσετε να τρώτε αυτό το τόσο οφέλιμο φρούτο καθημερινά! Θα εκπλαγείτε από το πόσο υγιεινό είναι!
Το συκώτι παράγει περισσότερη γλουταθειόνη

Αν τρώτε αβοκάντο κάθε μέρα, το συκώτι σας θα αρχίσει να παράγει ένα πολύ δυνατό αντιοξειδωτικό που λέγεται γλουταθειόνη. Επίσης είναι πλούσιο σε μαγνήσιο, το οποίο είναι εξαιρετικά σημαντικό για 300 μεταβολικές διαδικασίες!

Λαμβάνετε μονοακόρεστα λιπαρά

Τα αβοκάντο περιέχουν 100 περίπου θερμίδες μονοακόρεστωνAvocados are also great because they contain about 100 calories of μονοακόρεστων λιπαρών οξέων που χρησιμοποιούνται σαν βραδυφλεγές καύσιμο και είναι οφέλιμο για το μεταβολισμό. Αν καταναλώνετε κορεσμένα λίπη, αυτά δε μετατρέπονται σε ενέργεια αλλά αποθηκεύονται στον οργανισμό.

Περιέχουν Omega-9 λιπαρά οξέα

Στην πραγματικότητα το αβοκάντο είναι η πλουσιότερη φυσική πηγή ωμέγα 9 με μόλις 160 θερμίδες.

Μειώνει την αίσθηση πείνας

Το αβοκάντο βοηθάει στον έλεγχο της πείνας και για αυτό συμβάλουν τα μέγιστα στην απώλεια βάρους.

Καλύτερος έλεγχος ινσουλίνης

Τα επίπεδα σακχάρου είναι πολύ σημαντικά για τη σωστή λειτουργία του οργανισμού. Η ινσουλίνη είναι πολύ σημντική για τον έλεγχο του σάκχαρου στον οργανισμό.

Τλεος σύμφωνα με μία πρόσφατη μελέτη που δημοσιεύθηκε στο επιστημονικό έντυπο Nutrition Journal,οι άνθρωποι που έτρωγαν αβοκάντο είχαν επίσης υψηλότερη πρόσληψη φρούτων και λαχανικών γενικά, και χαμηλότερη κατανάλωση πρόσθετων σακχάρων. Έτρωγαν επίσης περισσότερο λιπαρά, μονοακόρεστα, πολυακόρεστα, φυτικές ίνες, βιταμίνη Ε, μαγνήσιο, βιταμίνη Κ, κάλιο και λιγότερους υδατάνθρακες.

avocado-medicine

Οι λάτρεις του αβοκάντο είχαν επίσης και καλύτερο βάρος. Ζύγιζαν κατά μέσο όρο 3,6 κιλά λιγότερο, από τα άτομα που δεν έτρωγαν συχνά αβοκάντο. Είχαν επίσης χαμηλότερο ΔΜΣ (26,7 έναντι 28,4) και η περίμετρος της μέσης τους ήταν 5 εκατοστά μικρότερη.

Τέλος, είχαν υψηλότερη HDL χοληστερόλη: κατά μέσο όρο 55 mg/dL συγκριτικά με 52,6 mg/dL για όσους δεν έτρωγαν αβοκάντο.

Η μελέτη δεν αποδεικνύει την ύπαρξη αιτιολογικής σχέσης. Και οι ερευνητές παραδέχονται ότι οι συμμετέχοντες στην έρευνα μπορεί να μην ανέφεραν με απόλυτη ακρίβεια τι έτρωγαν, ενώ η υποομάδα όσων έτρωγαν πολλά αβοκάντο ήταν μικρή.

ΠΗΓΗ

Αν θέλετε και εσείς να μας στείλετε το δικό σας άρθρο πατήστε εδώ και στείλτε μας να το δημοσιέυσουμε Επώνυμα η Ανώνυμα.
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.