in ,

Δες τι σημαίνει η στάση που κοιμάσαι για τον χαρακτήρα σου

Σε ποιά στάση κοιμάστε συχνότερα; Το να κοιμάστε επαρκώς είναι το πιο σημαντικό ζήτημα, αλλά το πώς κοιμάστε μπορεί να επηρεάσει την υγεία σας. Παράλληλα, η στάση που επιλέγετε να κοιμηθείτε δηλώνει στοιχεία του χαρακτήρα σας.

Ανάσκελα με τα χέρια παράλληλα στα πλευρά

1429261058-eb4671cfc1e89a1e9b279c3afd578c28

Άτομο ήσυχο, επιφυλακτικό και συγκρατημένο, που απεχθάνεται τις θορυβώδεις κοινωνικές σκηνές.

Το να κοιμάστε ανάσκελα με τα χέρια σας παράλληλα στα πλευρά σας, θεωρείται ιδανική στάση για την υγεία της σπονδυλικής σας στήλης και του αυχένα σας, εφόσον δε χρησιμοποιείτε πολλά μαξιλάρια. Η θέση αυτή υποβοηθά το ροχαλητό.

Στάση αστερίας

1429261108-84f7247f3b4764f31ec8201051b4ba7bΠρόκειται για άτομο το οποίο είναι πολύ καλός ακροατής και του αρέσει να βοηθά τους άλλους όταν έχουνε ανάγκη.

Η στάση αυτή είναι πολύ καλή για την πλάτη σας. Είτε έχετε τα χέρια σας γύρω από το μαξιλάρι είτε όχι, η στάση αυτή βοηθάει στην πρόληψη των ρυτίδων του προσώπου. Παράλληλα όμως μπορεί προκαλεί ρόγχο. Έχοντας τα χέρια σας σε θέση όπως στην εικόνα είναι πιθανό να βάλετε αρκετή πίεση στους ώμους σας με αποτέλεσμα να πονάτε.

Μπρούμυτα

1429261154-8558d3a641379e9d3e663b443adb34c1Άτομο που φέρεται παρορμητικά και δεν μπορεί να αντιμετωπίσει την προσωπική κριτική.

Ο ύπνος μπρούμυτα μπορεί να βελτιώση τη διαδικασία της χώνεψης, αλλά αν έχετε αναπτύξει έναν τρόπο να αναπνέετε μέσω του μαξιλαριού σας είναι πιθανό να οδηγηθείτε στο να γύρετε το προσωπό σας προς μια κατεύθυνση, γεγονός το οποίο θα δημιουργήσει ένταση στον αυχένα σας.

Εμβρυακή στάση

1429261214-246ed95454d12f21d9fc0259316b750dΤο άτομο αυτό ίσως φαίνεται σκληρό, αλλά καταβάθος είναι ευαίσθητο και ντροπαλό.

Το να κοιμάστε σε εμβρυακή θέση κουλουριασμένοι σα μπάλα ίσως σας φαίνετει πως σας ξεκουράζει, αλλά μάλλον επιβαρύνετε την πλάτη και τον αυχένα σας. Αυτή η στάση είναι πιθανόν να περιορίσει τη βαθιά αναπνοή κατά τη διάρκεια του ύπνου. Παρ’όλα αυτά, αν αντιμετωπίζετε πρόβλημα με το ροχαλητό ή είστε έγκυος στην εμβρυακή θέση θα κοιμηθείτε πράγματι σα μωρό.

Στο πλάι με τα χέρια κάθετα

1429261280-0ed54260213d71c024f0140fc341b79bΆτομο καλόβολο και ξένοιαστο που μπορεί να θεωρηθεί από τους γύρω του υπερβολικά αφελές.

Όταν κοιμάστε σε αυτή τη στάση με τα χέρια σας κάθετα, πρόκειται για το καλύτερο όσον αφορά τη σπονδυλική σας στήλη η οποία υποστηρίζεται στη φυσική της καμπύλη. Επίσης σίγουρα μειώνεται ο πόνος της πλάτης και του αυχένα, καθώς περιορίζεται η άπνοια κατά τη διάρκεια του ύπνου.

Στο πλάι, με τα χέρια επίσης στο πλάι

1429261328-23621f7b9ade353e3aeff9f9ee30d871Άτομο καχύποπτο με ορθολογική προσέγγιση για τη ζωή.

Αυτή η στάση έχει αρκετά από τα πλεονεκτήματα της παραπάνω στάσης, αλλά μπορεί να προκαλέσει πόνο στους ώμους και τους βραχίονες λόγω περιορισμένης αιμάτωσης ή πίεσης των νεύρων.

Ξαπλωμένοι στη δεξιά πλευρά

1429261365-b4028a94b255f1e2b9bb6e172b05f60bΑν συνηθίζετε να κοιμάστε στη δεξιά πλευρά μπορεί να επειδυνώσετε το αίσθημα καούρας, ενώ αν κοιμάστε από την αριστερή πλευρά είναι πιθανό να ασκείτε πίεση σε εσωτερικά όργανα όπως το στομάχι και το συκώτι.

Για τις έγκυες γυναίκες οι γιατροί συνιστούνε τον ύπνο από τη δεξιά μεριά καθώς μπορεί να βελτιωθεί η κυκλοφορία του εμβρύου.

Συμπληρώνοντας τη στάση με ένα μαξιλάρι

1429261417-2e4dbae43873d9c4000502fac3c29d73Ανεξάρτητα από ποιά θέση ύπνου προτιμάτε, είναι πολύ πιθανό να ξεκουραστείτε καλύτερα κατά τη διάρκεια του νυχτερινού σας ύπνου υποστηρίζοντας το σώμα σας με ένα μαξιλάρι. Για όσους κοιμούνται ανάσκελα θα βοηθούσε η τοποθέτηση ενός μαξιλαριού στην αρχή της σπονδυλικής στήλης, για όσους κοιμούνται στο πλάι ένα μαξιλάρι ανάμεσα στα γόνατα και για εκείνους που δεν τα πάνε πολύ καλά με το στομάχι τους, η τοποθέτηση ενός μαξιλαριού στους γοφούς. Έτσι θα προσφέρουνε υποστήριξη στις αρθρώσεις με αποτέλεσμα τη χαλάρωση και την απελευθέρωση από τον πόνο.

Αν θέλετε και εσείς να μας στείλετε το δικό σας άρθρο πατήστε εδώ και στείλτε μας να το δημοσιέυσουμε Επώνυμα η Ανώνυμα.
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.