,

Οι πρωινές συνήθειες που θα αλλάξουν την καθημερινότητα σας

Ο κάθε άνθρωπος διαμορφώνει την καθημερινότητά του μόνος του και παρόλο που συνηθίζουμε να λέμε ότι η δουλειά, οι υποχρεώσεις και κάποιες δυσκολίες της καθημερινότητας μας χαλάνε τη διάθεση, ουσιαστικά είναι στο χέρι μας να αλλάξουμε τη ζωή μας και να γίνουμε ευτυχισμένες. Η διάθεσή μας καθορίζεται από ένα σύνολο πραγμάτων, από τα πιστεύω μας και τις προσδοκίες μας, που με τη σειρά τους υιοθετούνται στις καθημερινές μας συνήθειες. Για αυτό μπορούμε μέσα από 7 μικρές αλλαγές στις συνήθειές μας να αρχίσουμε να αισθανόμαστε περισσότερη ευφορία καθημερινά, να είμαστε πιο αισιόδοξοι και χαρούμενοι.

1. Ευγνωμοσύνη! Αν ξυπνάτε το πρωί και αισθανόσαστε κουρασμένη, απογοητευμένη με τις επιλογές σας και χωρίς όρεξη να αντεπεξέλθετε στις καθημερινές υποχρεώσεις σας, ίσως πρέπει να αναθεωρήσετε τον τρόπο που βλέπετε τα πράγματα. Ξυπνήστε το πρωί και αισθανθείτε ευγνωμοσύνη για την καινούρια μέρα, για τους ανθρώπους που σας αγαπούν και για όσα έχετε αποκτήσει.

2.Κάντε λίστα! Το άγχος δεν μας αφήνει να χαρούμε τον ελεύθερο χρόνο μας αφού κάθε φορά που προσπαθούμε να ξεκουραστούμε, αρχίζουμε να σκεφτόμαστε όλα όσα πρέπει να κάνουμε. Για αυτό ξεκινήστε να γράφετε κάθε πρωί όλα όσα πρέπει να κάνετε μέσα στην μέρα και φροντίστε να εξασφαλίσετε αρκετό χρόνο για τον εαυτό σας και την χαλάρωσή σας!

3.Γυμναστική: Η πρωινή γυμναστική είναι ο ιδανικός τρόπος για να ξεκινήσετε την ημέρα σας αφού μπορεί να σας γεμίσει με ευεξία. Βρείτε το κατάλληλο είδος γυμναστικής (yoga, pilates, aerobics, περπάτημα, τρέξιμο κ.ο.κ.) και προσπαθήστε να το κάνετε ρουτίνα.

4. Αποτοξίνωση: Η ημέρα ξεκινά δυναμικά με ένα τονωτικό ποτό που θα αποτοξινώσει τον οργανισμό σας και θα σας δώσει τις απαραίτητες βιταμίνες. Ένα ποτήρι ζεστό νερό με λεμόνι είναι ιδανικό για να διατηρήσετε τον οργανισμό σας υγιή.

5.Ακούστε την αγαπημένη σας μουσική: Ένα ευχάριστο τραγούδι μπορεί να επηρεάσει άμεσα τη διάθεσή σας θετικά. Πολλοί άνθρωποι ξεκινούν την μέρα τους χορεύοντας ή τραγουδώντας τους στίχους ενός ωραίο τραγουδιού για να τους φτιάξει την ημέρα.

6.Ξυπνήστε νωρίτερα: Όταν ξυπνάμε νωρίς το πρωί όχι μόνο προλαβαίνουμε να κάνουμε τη γυμναστική και να φάμε ένα πλήρες πρωινό αλλά μας δίνει και τον χρόνο να ξεκινήσουμε όλες τις υγιείς συμπεριφορές που θα αλλάξουν την καθημερινότητά μας.

7.Χαμογελάτε μπροστά στον καθρέφτη σας. Έτσι μειώνεται το άγχος καθώς εκκρίνονται ορμόνες που συμβάλουν στην δημιουργία της αίσθησης της ευτυχίας. Επίσης αυξάνεται αισθητά η αυτοπεποίθηση του ανθρώπου με το να κάθεται και να χαμογελάει για πέντε λεπτά μπροστά στον καθρέφτη του το πρωί σύμφωνα με έρευνες.

8. Κάνε διαλογισμό. Όσο το κάνεις αυτό θύμισε στον εαυτό σου τους στόχους της ημέρας και φαντάσου πώς θα ήθελες να εξελιχθεί η μέρα σου.

9. Βγες από το σπίτι και απόλαυσε την ημέρα σου. Νιώσε ευγνωμοσύνη για όλα όσα έχεις στη ζωή σου και να είσαι σίγουρος πως θα έρθουν ακόμα περισσότερα!

Αν θέλετε και εσείς να μας στείλετε το δικό σας άρθρο πατήστε εδώ και στείλτε μας να το δημοσιέυσουμε Επώνυμα η Ανώνυμα.
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.