in

10 πράγματα που είναι καλό να κάνετε πριν τις 10 το πρωί!

“Όταν θα ξυπνήσεις το πρωί, σκέψου τι πολύτιμο προνόμιο είναι που είσαι ζωντανός και μπορείς να αναπνέεις, να σκέφτεσαι, να απολαμβάνεις, να αγαπάς. “~ Μάρκος Αυρήλιος

Δεν είναι απαραίτητο να είσαι πρωινός τύπος ώστε να επωφεληθείς από το πρωινό τελετουργικό!Οι περισσότεροι άνθρωποι θα πατήσουν το κουμπί snooze στο ξυπνητήρι,θα φορέσουν βιαστικά τα ρούχα τους και θα ξεκινήσουν τη μέρα τους χωρίς κάποιο σχέδιο να τους βοηθάει κατά τη διάρκεια της δύσκολης ημέρας τους!

Εσείς ωστόσο μπορείτε να ξεκινήσετε τη μέρα σας πιο προσεγμένα, αυξάνοντας έτσι τις πιθανότητες να γίνεται πιο παραγωγικοί, να είστε πιο χαρούμενοι με καθαρό μυαλό και πάνω από όλα πιο ευτυχισμένοι κατά τη διάρκεια της μέρας σας!

Εδώ είναι δέκα πράγματα που είναι καλό να κάνετε κάθε πρωί πριν από τις 10:00 π.μ. τα οποία θα λειτουργήσουν υπέρ σας.

1.Διαλογισμός

Ο διαλογισμός ή ακόμη και ένας απλός έλεγχος της αναπνοής σας, μπορεί να σας βοηθήσει να ξεκινήσετε τη μέρα σας με μια αίσθηση ηρεμίας. Αντί να τρέξετε στο τηλέφωνό σας ή να ελέγξετε το ηλεκτρονικό ταχυδρομείο σας πρώτο από όλα το πρωί, καταναλώστε αρχικά λίγο χρόνο βιώνοντας την ησυχία γύρω σας…

Είναι μεγάλος ο όγκος των δραστηριοτήτων κατά τη διάρκεια της ημέρας μας, για αυτό δεσμευτείτε στον εαυτό σας να ξεκινήσει η μέρα σας σε ένα πιο ήσυχο ρυθμό. Αυτό σας καθιστά πιο χαλαρούς και θα σας βοηθήσει να αυξήσετε τη συγκέντρωσή σας, την ενέργεια και την αισιοδοξία σας!

2.Εκφράστε την ευγνωμοσύνη σας.

Η αισιοδοξία είναι το μοναδικό χαρακτηριστικό, που ομορφαίνει τη ζωή. Όσο άσχημα και αν είναι τα πράγματα, οι αισιόδοξοι πάντα βλέπουν μια αχτίδα φωτός. Ακολουθήστε αυτή τη λογική εκφράζοντας κάθε πρωί την ευγνωμοσύνη για αυτά που έχετε και θα δείτε, ότι τα πράγματα γύρω σας θα αρχίζουν να αλλάζουν προς το καλύτερο. Επίσης  θα γίνετε πιο ανθεκτικοί στις προκλήσεις υπο συνθήκες πίεσης και θα σας βοηθήσει να βάλετε ένα τέλος στο παράλογο δράμα της καθημερινότητας σας.

3. Πού εστιάζω σήμερα;

Οι περισσότεροι από εμάς ξεκινάμε τη μέρα μας γκρινιάζοντας νοερά, γιατί δε μας έφτασε ο ύπνος -ποτέ δεν είναι αρκετός η αλήθεια είναι(!)- και έπειτα ετοιμαζόμαστε μισοκοιμισμένοι για τη δουλειά, με το μισό μέρος του εγκεφάλου μας να εύχεται να κοιμόταν λίγο ακόμα.

Το πρωινό είναι ο θεμελιωτής της διάθεσης της μέρας, γι αυτό καλό θα ήταν να ξυπνάμε επανεξετάζοντας τον εαυτό μας και θέτοντας τον κύριο στόχο της ημέρας.

4. Προγραμμάτισε τη μέρα σου. Όχι μόνο σήμερα, αλλά κάθε μέρα και κάθε πρωί. Χρειάζεσαι κάποιο πρόγραμμα για να πάρεις τα πράγματα υπό έλεγχο. Προγραμμάτισε τις συνηθισμένες σου ενέργειες ανά χρονικά διαστήματα: emails, τηλεφωνήματα, συναντήσεις, επεξεργασία των εισερχομένων, χρόνος προγραμματισμού, γράψιμο κτλ. Προσπάθησε να έχεις τουλάχιστον 15-30 λεπτά στο ξεκίνημα κάθε ημέρας όταν προγραμματίζεις τη μέρα σου μέσα σε αυτά τα χρονικά διαστήματα. Αυτή η λίγη ώρα για να προγραμματίζεις την κάθε σου ημέρα είναι ένας απλός τρόπος να κερδίσεις τον έλεγχο.

5.Πιείτε νερό κάθε πρωί 

Εκτός από το να αποφεύγετε να πατήσετε το κουμπί snooze στο ξυπνητήρι σας, ήρθε η ώρα να κάνετε το νερό προτεραιότητά σας κάθε πρωί. Ενώ η σημαντικότητα του δεν είναι μυστική, το να πίνουμε νερό κάθε πρωί μόλις σηκωθούμε από το κρεβάτι μπορεί να αλλάξει σημαντικά τη μέρα μας προς το καλύτερο. Είτε θέλετε να χάσετε βάρος είτε να παραμείνετε υγιείς, είναι  σημαντικό το νερό στη πρωινή σας ρουτίνα.

6.Διατάσεις του σώματος

Η άσκηση τις πρωινές ώρες είναι το καλύτερο για να έχετε απίστευτη ενέργεια καθ’ όλη τη διάρκεια της μέρας.Σίγουρα δεν είναι και το πιο εύκολο πράγμα να γίνεται σε καθημερινή βάση, αλλά αν αποκτήσετε αυτό το συνήθειο, τότε θα δείτε το σώμα σας να μεταμορφώνεται ολοκληρωτικά.

Να θυμηθούμε ότι ο οργανισμός παράγει τις μεγαλύτερες ποσότητες τεστοστερόνης μεταξύ 7-9 τι πρώτες πρωινές ώρες. Αυτό σημαίνει ότι ο οργανισμός είναι έτοιμος για κάθε σωματική εργασία εκείνη την ώρα, άσχετα αν νιώθουμε ότι χρειαζόμαστε περισσότερο ύπνο.

Μια καλή εναλλακτική είναι να κάνουμε διατατικές ασκήσεις ή αλλιώς stretching. Είναι ασκήσεις που έχουν σαν στόχο να μεγαλώσουν το μήκος των μυών και να αποτρέψουν οποιαδήποτε μορφής κούρασης ή πιασίματος σε ολόκληρο το σώμα μας.

7.Ακούστε μουσική

Ακόμη κι αν δε μπορείτε να βγείτε έξω το πρωί, μπορείτε να ακούσετε τους ήχους της φύσης. Μια πρόσφατη έρευνα απέδειξε ότι οι εθελοντές που υπέφεραν από άγχος μπόρεσαν να αναρρώσουν ταχύτερα ακούγοντας ήχους από τρεχούμενα νερά και τιτιβίσματα πουλιών. Αν δεν μπορείτε λοιπόν να ανοίξετε τα παράθυρα το πρωί και να απολαύσετε τη Φύση, επιλέξτε έναν φυσικό ήχο για ξυπνητήρι ή ακούστε μουσική από φυσικά όργανα καθώς ετοιμάζεστε να φύγετε απ” το σπίτι κάθε πρωί.

8.Χαμογελάστε

Ξεκινήστε την ημέρα σας με χαμόγελο στον εαυτό σας στον καθρέφτη του μπάνιου. Αυτό  θα έχει θετική επίδραση στη συνολική στάση σας και την ευημερία, ακόμα και όταν η μέρα ξεκινά λίγο εξαναγκαστικά.  Χαμογελάστε. Το χαμόγελο λένε οι ψυχολόγοι είναι το απλούστερο μέσο για να φτιάξετε τη διάθεσή σας αλλά και τον ανθρώπων γύρω σας. Χαμογελάστε λοιπόν όσο περισσότερο μπορείτε το πρωί, μεταδίδοντας καλή διάθεση στον εαυτό σας και τους συνανθρώπους σας.

9.Πολύ καλό πρωινό

Ξεκινήστε το πρωινό σας με ένα θρεπτικό γεύμα που περιλαμβάνει περίπλοκους υδατάνθρακες και πρωτεΐνες, που θα σας κρατήσουν χορτάτους μέχρι το μεσημέρι. Ένα μπολ γάλα με βρώμη και ένα πολύσπορο τοστ με τυρί και γαλοπούλα θα σας δώσουν την ενέργεια που χρειάζεστε κάθε πρωί. Επίσης μπορείτε να συμπληρώσετε το πρωινό σας με ένα φλιτζάνι καφέ για να ξυπνήσετε ή να προτιμήσετε ένα φλιτζάνι ζεστό μαύρο τσάι για πνευματική οξυδέρκεια.

10.Τα πιο δύσκολα πριν τις 10

Κάνε τις πιο δύσκολες δουλειές της ημέρας το πρωί πρώτα από όλα για να φύγουν από το μυαλό σου και να μη σε απασχολούν συνεχώς. Επίσης το πρωί έχεις πιο πολλή ενέργεια, άρα είσαι και πιο αποτελεσματικός.Το μπόνους: Έτσι θα σταματήσει και η αναβλητικότητα πάνω από τα πράγματα που σε ζορίζουν και δε θες με τίποτα να κάνεις σε καθημερινό επίπεδο.

Αν θέλετε και εσείς να μας στείλετε το δικό σας άρθρο πατήστε εδώ και στείλτε μας να το δημοσιέυσουμε Επώνυμα η Ανώνυμα.
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.