in

20 τρόποι για να είστε πάντα ευτυχισμένοι.

Η ευτυχία δεν είναι κάτι σπουδαίο που έρχεται ξαφνικά στην ζωή μας. Η ευτυχία αποτελείται από μικρές καθημερινές συνήθειες, τις οποίες πρέπει να εντάξουμε όλοι στην ζωή μας.

Δείτε παρακάτω 20 τρόπους για να είστε πάντα ευτυχισμένοι.

1.Κοινωνικοποιηθείτε. Το να έχετε πολλές επαφές είναι το κλειδί της επιτυχίας. Κάποιος μπορεί να σας δώσει μια πολύ καλή συμβουλή για τα επαγγελματικά σας, ενώ μέσω ενός άλλου μπορεί να συναντήσετε κάποιον πολύ ξεχωριστό. Δεν έχει σημασία, αν θα γίνετε φίλοι με όλους. Το σημαντικό είναι να κρατήσετε επαφή.

2.Μην είστε πολύ ταπεινοί. Αν δεν δείξετε πρωτοβουλία και λίγο θάρρος, μπορεί να μείνετε παραγκωνισμένοι για το υπόλοιπο της ζωής σας, ακόμα και αν έχετε πολλά ταλέντα. Το να προωθείτε τις ικανότητες και τα ταλέντα σας είναι μια δεξιότητα που πρέπει να αποκτήσετε. Δεν υπάρχει τίποτα κακό στο να στρέψετε την προσοχή των άλλων στις ικανότητες και τα ταλέντα σας.

3.Κάντε αυτό που σας αρέσει. Μπορεί να ακούγεται πολύ απλό, αλλά είναι αλήθεια: θα γίνετε ευτυχισμένοι πολύ πιο εύκολα, αν κάνετε αυτό που πραγματικά σας αρέσει και το κάνετε συχνά. Μην κάνετε αυτό που περιμένουν οι άλλοι από εσάς. Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι που σπαταλούν ολόκληρη την ζωή τους σκεπτόμενοι τι θα πει η κοινωνία.

4.Γίνετε φίλοι με θετικούς ανθρώπους. Το πιο καλό είδος ανθρώπου είναι οι αισιόδοξοι, δηλαδή εκείνοι των οποίων η ζωή μπορεί να μην είναι τέλεια, αλλά έχουν την ικανότητα να αντιμετωπίζουν τις προκλήσεις της ζωής με χιούμορ και κατά συνέπεια δεν δραματοποιούν οποιαδήποτε κατάσταση. Οι στάση των ανθρώπων επηρεάζεται από τους άλλους και αυτό είναι μια αλυσιδωτή αντίδραση. Στην πραγματικότητα, οι αισιόδοξοι άνθρωποι έχουν μεγαλύτερη επιτυχία στην επαγγελματική και αισθηματική τους ζωή.

5.Αντιμετωπίστε την ζωή σαν παιχνίδι, στο οποίο κάποιες φορές κερδίζουμε και κάποιες άλλες χάνουμε. Κάποιοι άνθρωποι καταστρέφουν την ζωή τους, παίρνοντας τα πάντα πολύ στα σοβαρά. Οι ευτυχισμένοι άνθρωποι δεν είναι μοιρολάτρες και ξέρουν, ότι πολλές φορές όλα είναι θέμα τύχης.

6.Σκεφτείτε θετικά. Οι αρνητικές σκέψεις είναι εξοντωτικές και διαμορφώνουν την συμπεριφορά και τις σκέψεις μας. Φαύλος κύκλος. Και το πιο λυπηρό είναι, ότι οι άνθρωποι δεν καταλαβαίνουν, ότι μένουν κολλημένοι σε αρνητικές καταστάσεις. Η μόνη λύση είναι να σκέφτεστε θετικά και να μην φαντασιώνεστε πιθανές αποτυχίες.

7.Δώστε συγχαρητήρια στον εαυτό σας. Να χαίρεστε με την επιτυχία σας, ανεξάρτητα από το πόσο μικρή είναι. Συγκρίνουμε τις δικές μας επιτυχίες με τις επιτυχίες άλλων και νιώθουμε δυστυχισμένοι. Δώστε συγχαρητήρια στον εαυτό σας και επιβραβεύστε τον με κάθε βήμα προς τα εμπρός.

8.Χαμογελάστε. Λένε, ότι ακόμα και ένα βεβιασμένο χαμόγελο μπορεί να οδηγήσει σε ένα πραγματικό χαμόγελο. Η κίνηση των μυών του προσώπου ανοίγει τα αιμοφόρα αγγεία και αυξάνει την παροχή οξυγόνου στον εγκέφαλο, τα κύτταρα και το κεντρικό νευρικό σύστημα. Αυτό οδηγεί στην παραγωγή ενδορφινών, που είναι γνωστή και ως “ορμόνη της ευτυχίας.”

9.Μην κολλάτε στην αποτελμάτωση. Κάποιοι άνθρωποι δυσκολεύονται να συγχωρήσουν ακόμα και το πιο παραμικρό. Αυτή είναι μια πλευρά του χαρακτήρα μας που πρέπει να καταπολεμήσουμε. Είναι σημαντικό να ξέρετε συνειδητά, όταν αλλάζει η διάθεσή σας και η συμπεριφορά σας.

10.Γελάστε περισσότερο και πιο συχνά. Όταν γελάμε, αισθανόμαστε καλύτερα. Αυτό εν μέρει οφείλεται στο γεγονός, ότι το γέλιο διεγείρει την παραγωγή ορισμένων χημικών ουσιών, συμπεριλαμβανομένων των ενδορφινών, οι οποίες βελτιώνουν την διάθεσή μας.

11.Επικεντρωθείτε στα θετικά πράγματα γύρω σας. Αν περνάτε πολύ χρόνο, ακούγοντας κακή μουσική ή διαβάζονται δυσάρεστα νέα η διάθεσή σας θα είναι συνέχεια άσχημη. Αντίθετα, μπορείτε να επικεντρωθείτε στα καλά πράγματα που συμβαίνουν γύρω σας.

12.Φάτε σωστά. Μην δοκιμάσετε αυστηρές δίαιτες. Η αφαγία οδηγεί σε εξάντληση, υποτονική συγκέντρωση και απάθεια. Το φαγητό είναι μια από τις καλύτερες απολαύσεις της ζωής και παράγει πολλές ενδορφίνες.

13.Βρείτε μια διέξοδο για την δημιουργικότητά σας. Τα θεραπευτικά αποτελέσματα της ενασχόλησης με ένα χόμπι είναι αποδεδειγμένα. Η ενασχόληση με ένα χόμπι μειώνει το άγχος, βοηθάει στην χαλάρωση και γενικά βελτιώνει την υγεία.

14.Δοκιμάστε κάτι νέο. Μην εγκλωβίζεστε στα ίδια και τα ίδια. Η ζωή ποτέ δεν σταματάει και η ενασχόληση με κάτι καινούργιο μπορεί να οδηγήσει σε πολύ σημαντικές και θετικές αλλαγές στην ζωή σας.

15.Μειώστε το φορτίο σας. Πείτε συγγνώμη σε όσους έχετε αδικήσει, ξεπληρώστε τα χρέη σας και πετάξτε όλα όσα δεν χρησιμοποιείτε πια. Γενικά, ξεκαθαρίστε την ζωή σας και βάλτε την σε τάξη.

16.Απολαύστε περισσότερο ήλιο. Οι ακτίνες του ήλιου μπορούν να επηρεάσουν την διάθεσή σας. Το σκοτάδι παράγει μεγαλύτερες ποσότητες μελατονίνης στο σώμα σας και κατά συνέπεια μειώνει την διάθεσή σας και δημιουργεί αρνητικές σκέψεις.

17.Κάντε τακτικά κάτι πολιτιστικό. Οι τέχνες μπορούν να έχουν τεράστια θεραπευτική επίδραση στην ψυχή. Μπορούν να εξαλείψουν τις καθημερινές σας ανησυχίες και να βελτιώσουν την διάθεσή σας.

18.Μείνετε σε επαφή με την φύση. Ακόμα και μια σύντομη απόδραση από την πόλη μπορεί να αποκαταστήσει την διάθεσή σας. Περπατήστε ξυπόλητοι στο γρασίδι, εισπνεύστε τις μυρωδιές του δάσους και ακούστε τους ήχους της φύσης και των πουλιών.

19.Κρατήστε ένα γούρι. Θα μπορούσε να είναι οτιδήποτε σας κάνει να αισθάνεστε όμορφα και σας δίνει δύναμη και πίστη να συνεχίσετε.

20.Αποδεχτείτε το γεγονός, ότι είστε τυχεροί. Σκεφτείτε όλα όσα έχετε και να είστε ευγνώμονες για αυτά. Έχετε ένα σπίτι να μείνετε και δεν πάτε για ύπνο πεινασμένοι. Το να σκεφτείτε πόσο τυχεροί είστε που έχετε αυτά τα πράγματα είναι ο μισός δρόμος προς την επιτυχία και την ευτυχία.

Svetlana Titova

Δείτε επίσης:  Πέντε κλειδιά για την ενίσχυση της Συναισθηματικής Νοημοσύνης σας
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.
loading...