in

20 πράγματα που πρέπει να κάνεις όταν είσαι 30 για να έχεις μια καλή ζωή όταν φτάσεις τα 50!

Αν η ζωή μας διδάσκει ένα μάθημα είναι πως ότι σου φαίνεται γλυκό τώρα μπορεί να γίνει πικρό στο μέλλον..

Το πιο νόστιμο γεύμα junk food μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο σώμα σου πιο μετά.

Γενικά τοξικές συνήθειες μπορούν να οδηγήσουν σε μαζικά προβλήματα για εσένα και την υγεία σου!

Από κάτω σας παραθέτουμε 20 συνήθεις που πρέπει να σταματήσεις αλλά και να αρχίσεις όταν είσαι 30 αν θες να έχεις μία καλή ζωή στα 50!

1.Μην αρχίσεις το κάπνισμα ή αν καπνίζεις κόψτο άμεσα!!

Όλοι ξέρουν του κινδύνους που προκαλεί το κάπνισμα, τις ασθένειες και τον θάνατο που επιφέρει.. Κόψτο όσο νωρίς και μόνο καλό θα κάνεις σε σένα και την υγεία σου!

2.Σταμάτα να τρως αηδίες..

Το Junk food όσο νόστιμο και αν είναι μπορεί να προκαλέσει προβλήματα στο σώμα σου όπως παχυσαρκία ακόμα και έμφραγμα..Να το αποφεύγεις και να προτιμάς υγιεινά γεύματα που προσφέρουν ενέργεια και πολύτιμα συστατικά για το σώμα..

3.Να διατηρήσεις ή και να διορθώσεις τις οικογενειακές σου σχέσεις.. 

Η οικογένεια είναι πάνω από όλα και όσο περνάν τα χρόνια θα το συνηδειτοποιείς όλο ένα και περισσότερο! Να τιμάς του συγγενείς σου και να έχεις άρτια σχέση μαζί τους γιατί αυτοί είναι που μένουν στο τέλος!

4.Απόφυγε την πολύ έκθεση στον ήλιο..

Ξέχνα το τροπικό μαύρισμα και την πολύωρη έκθεση στον ήλιο!Ο ήλιος μπορεί να σε βλάψεικαθώς όσο περνάν τα χρόνια το δέρμα γίνεται πιο ευαίσθητο!Οπότε ο ήλιος με μέτρο και πάντα με αντηλιακό!

5.Τακτική άσκηση!

Τα οφέλη της άσκησης για τη σωματική υγεία είναι αναρίθμητα!Αν θες να έχεις ένα υγιές και νεανικό σώμα όταν θα είσαι 50 βάλε την γυμναστική στη ζωή σου..

6.Άρχισε να αποταμιεύεις.. ‘Εστω κάτι λίγο και ότι μπορείς! 

Το να αποταμιεύεις κάποια χρήματα, έστω και ελάχιστα μπορεί να σε ωφελήσει στην πορεία της ζωής σου..Βάλε κάποια λεφτά στην άκρη και θα σε βοηθήσουν όταν κάποια στιγμή στη ζωή σου θα τα έχεις ανάγκη.

7.Να είσαι ευγνώμον με αυτά που έχεις! 

Η πραγματική ευτυχία πηγάζει από την ευγνωμοσύνη! Να μάθεις να χαίρεσαι με αυτά που σου έχει δώσει η ζωή και τότε θα είσαι πραγματικά ένας χαρούμενος άνθρωπος!

8.Κυνήγησε τα όνειρα και τους στόχους σου

Ο χρόνος μετά τα 30 συνεχώς επιταχύνει και σταματημό δεν έχει..Αν λοιπόν έχεις κάποια όνειρα και στόχους στο μυαλό, αυτή είναι η χρονική στιγμή που πρέπει να τα κυνηγήσεις!!

9. Κοιμήσου..

Ο ύπνος και το να έχεις υιοθετήσει ένα σταθερό κύκλο ύπνου μπορεί να σου προσφέρει πολλαπλά οφέλη στην υγεία αλλά και στην πρακτική οργάνωση της καθημερινότητάς σου. Κοιμήσου λοιπόν..

10.Πρόσεξε την υγεία των δοντιών σου

Να επισκέπτεσαι τον οδοντίατρο! Τα προβλήματα στα δόντια μπορεί να χειροτερέψουν καθώς περνάν τα χρόνια και αυτό πίστεψε με είναι κάτι που δεν το θες! Τακτικό βούρτσισμα και επισκέψεις στον οδοντίατρο για ένα λαμπερό χαμόγελο στα 50 σου!

11.Να συλλέγεις εμπειρίες αντί για πράγματα

Τα υλιστικά αγαθά που θα έχεις αποκτήσει μέχρι και τα 50 σου δε συγκρίνονται με τίποτα με τις αναμνήσεις της ζωής σου! Οπότε ταξίδευε όσο μπορείς και ζήσε στιγμές με φίλους για τις οποίες θα έχεις να θυμάσαι

12.Δώσε και κάτι πίσω

Δώσε κάτι πίσω χωρίς να περιμένεις αντάλλαγμα! Αυτή είναι η καλύτερη πράξη καλοσύνης που θα διατηρεί την καρδιά σου μεγάλη και ευγενική όσα χρόνια και αν περάσουν..

13.Να κάνεις κάτι που σε τρομάζει κάθε μέρα

Με άλλα λόγια να τολμάς να βγαίνεις έξω από τη ζώνη άνεσής σου! Αυτό θα σε μετατρέψει σε μία ισχυρή προσωπικότητα με το πέρασμα του χρόνου!

14.Να διαβάζεις τουλάχιστον 10 βιβλία το χρόνο

Αυτή η συνήθεια θα σε κάνει εξυπνότερο, σοφότερο και ικανότερο! Επίσης θα διευρύνει τις γνώσεις σου και το λεξιλόγιο σου! Μειώνει τον κίνδυνο για τη νόσο του Αλσχάιμερ! Θες και άλλα?? ΔΙάβαζε…

15.Να κάνεις ταξίδια..

Τα ταξίδια διευρύνουν τους πνευματικούς ορίζοντες, ανοίγουν το μυαλό και είναι ο καλύτερος τρόπος να συλλέγεις εμπειρίες και αναμνήσεις ζωής! Τα ταξίδι είναι το μόνο πράγμα που ενώ το πληρώνεις γίνεσαι πιο πλούσιος.. Οπότε ταξίδευε όσο μπορείς και μέχρι τα 50 και μετά από αυτά!

16.Μάθε να διαλογίζεσαι

Τα οφέλη του αναρίθμητα.. Το καλό που σου κάνει βραχυπρόθεσμα αλλά και μακροπρόθεσμα στην σωματική αλλά και ψυχική υγεία και ηρεμία είναι ανεκτίμητο! Βάλε το διαλογισμό στη ζωή σου και δε θα χάσεις στα 50 σου.

17.Εστίασε στον εαυτό σου!

Μάθε τον εαυτό σου..Γνώρισε τον καλά μέχρι τα 50! Αυτό θα σε οδηγήσει στην αυτοπραγμάτωση και στο γνώθι σ’αυτόν για το οποίο μας δίδαξαν οι αρχαίο μας πρόγονοι..

18.Κράτα ημερολόγιο

Όσο και να προσπαθείς κάποιες από τις σημαντικότερες και χαρούμενες στιγμές της ζωής σου θα τος ξεχάσεις όσο περνάει ο καιρός! Ένας αποτελεσματικός τρόπος να τις θυμάσαι όμως είναι το να κρατάς ένα αρχείο σαν ημερολόγιο! Στον υπολογιστή ή και χειρόγραφα αυτός ο τρόπος θα σε βοηθάει να ανατρέχεις ανά πάσα στιγμή στις αναμνήσεις αυτές φρεσκαρίζοντας έτσι και τη μνήμη σου.

19.Γίνε ιδιοκτήτης σπιτιού

Αν έχεις τη δυνατότητα να το κάνεις μέχρι τα 50! Να έχεις μια σταθερή και ασφαλή στέγη στο όνομα σου είναι ότι καλύτερο για σένα και την οικογένειά σου..

20.Φρόντιζε τους φίλους σου! 

Μετά τα 30 οι φίλοι λιγοστεύουν.. Αυτό από τη μία είναι καλό γιατί έτσι μένουν οι αληθινοί και αυτοί που νοιάζονται για σένα φίλοι! Να τους φροντίζεις λοιπόν αυτούς και να τους τιμάς για το υπόλοιπο της ζωής σου..

Αν θέλετε και εσείς να μας στείλετε το δικό σας άρθρο πατήστε εδώ και στείλτε μας να το δημοσιέυσουμε Επώνυμα η Ανώνυμα.
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.