in

Chia Pudding: Πως να το φτιάξετε και ποια είναι τα οφέλη του στην υγεία σας!

Οι σπόροι chia έχουν υψηλή περιεκτικότητα σε Ω -3 λιπαρά οξέα, γνωστά για τις καρδιοπροστατευτικές και αντιφλεγμονώδείς ιδιότητές τους, είναι πλούσιοι σε φυτικές ίνες, προκαλώντας πρόωρα το αίσθημα του κορεσμού. Αποτελούν καλή επιλογή για άτομα με διαβήτη λογω της υψηλής περιεκτικότητάς τους σε σύνθετους υδατάνθρακες που αποσυντίθενται με αργό ρυθμό αποτρέποντας τις ακραίες αυξομειώσεις του σακχάρου στο αίμα , δεν περιέχουν γλουτένη και είναι πλούσιοι σε αντιοξειδωτικές βιταμίνες, ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο.

Αν θέλουμε να εντάξουμε τους σπόρους chia στην καθημερινότητά μας μπορούμε να φτιάξουμε το δικό μας Chia Pudding εύκολα και γρήγορα.

Υλικά (4-5 μερίδες)
• 1 ½ φλιτζάνι γάλα καρύδας ή αμύγδαλου ή κανονικό χαμηλό σε λιπαρά
• 1/3 φλιτζάνι σπόροι chia
• 2 κουταλάκια μέλι ή στέβια
• ½ κουταλάκι κανέλα (εάν θέλετε)

Εκτέλεση
• Σε ένα μπολ ανακατεύετε καλά το γάλα, τους σπόρους, το μέλι ή στέβια και την κανέλα.
• Σκεπάζετε το μπολ και το αφήνετε για 4-5 ώρες στο ψυγείο ή όλο το βράδυ μέχρι να γίνει σαν κρέμα (να φουσκώσουν οι σπόροι).
• Μοιράστε την πουτίγκα σε 4-5 μπολάκια και προσθέστε στο καθένα μπανάνα, αμύγδαλα, goji berries και λίγες νιφάδες καρύδας ή οποιοδήποτε άλλο συνδυασμό της αρεσκείας σας!

* 2 κουταλιές σούπας σπόρους chia – δηλαδή 138 θερμίδες , 4.7 γρ. πρωτεΐνη, 8.7γρ. λίπος, 11.9γρ. υδατάνθρακες και 9.8γρ. φυτικές ίνες.

via

Δείτε επίσης:  Συνταγή για πεντανόστιμες μπάλες ενέργειας για τα Χριστούγεννα..
Αν θέλετε και εσείς να μας στείλετε το δικό σας άρθρο πατήστε εδώ και στείλτε μας να το δημοσιέυσουμε Επώνυμα η Ανώνυμα.
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.