in ,

Όξινες και αλκαλικές τροφές στη θαυματουργή δίαιτα

Η διατροφή pH που κάνει καλό και στην υγειά μας. Για την ομορφιά και την καλύτερη δίαιτα-διατροφή μας εκείνο που θέλει να πετύχει η θαυματουργή διατροφή pH είναι να διατηρηθεί η ισορροπία του pH στο σώμα μας με τα τρόφιμα που τρώμε. Το ανθρώπινο σώμα είναι ελαφρώς αλκαλικό και ως εκ τούτου είναι καλύτερο για την ομορφιά και την υγειά μας να κάνουμε μια δίαιτα-διατροφή που αποτελείται από αλκαλικά τρόφιμα.

Όταν τρώμε πάρα πολλές όξινες τροφές, το σύστημά μας χάνει την ισορροπία του, χάνεται ένα μέρος της ομορφιάς μας και μπορεί να προκαλέσει πολλά προβλήματα, συμπεριλαμβανομένης και της αύξησης βάρους, της κακής συγκέντρωσης και της κόπωσης που θα νιώθουμε λόγω της χαμηλής ανοσίας που μπορεί να οδηγήσουν σε πιο σοβαρές καταστάσεις. Η θαυματουργή δίαιτα-διατροφή θαύμα pH στηρίζεται σε καταλόγους τροφίμων που είναι όξινα (και πρέπει να αποφεύγουμε τις μεγάλες ποσότητες) και αλκαλικά (που πρέπει να προτιμούμε).

Τα τρόφιμα είναι όξινα ή αλκαλικά στη βάση τους, στο θεμέλιο τους.

Η λέξη «βασική» προέρχεται από την ελληνική λέξη «βάση» που σημαίνει θεμέλιο.

Το «βασική» σχετίζεται με τις ιδιότητες της οξύτητας και της αλκαλικότητας. Οι όροι αυτοί καθορίζονται στα θεμέλια των κυττάρων από τα οποία αποτελούνται τα τρόφιμα. Έτσι, μια εξωτερική θεραπεία δεν αλλάζει ένα τρόφιμο από όξινο σε αλκαλικό.

Τα όξινα και τα αλκαλικά είναι αντίθετα χημικά.

Κάθε φορά που οι βάσεις αλληλεπιδρούν με τα όξινα, υπάρχει μία πάλη μεταξύ τους και η αιτία είναι το αλάτι. Στο εργαστήριο του χημικού αυτές οι αλληλεπιδράσεις είναι πολύ απλές και άμεσες. Ωστόσο στο σώμα μας η αλληλεπίδραση είναι πιο περίπλοκη εξαιτίας του βαθμού κατά τον οποίο συναντώνται τα οξέα και οι βάσεις.

Ωστόσο, η επιστήμη μπορεί να κάνει κάποιες γενικεύσεις σχετικά με τις επιπτώσεις των όξινων και των αλκαλικών στο πεπτικό σύστημα του ανθρώπου.

Τα όξινα τρόφιμα είναι οξέα και σχηματίζονται στο ανθρώπινο σώμα.

Τα όξινα τρόφιμα κάνουν το αίμα, τη λέμφο και το σάλιο πιο όξινα και χαμηλώνουν τον αριθμό του pH.

Τα αλκαλικά τρόφιμα

Τα αλκαλικά τρόφιμα κάνουν το αίμα, τη λέμφο και το σάλιο περισσότερο αλκαλικά και αυξάνουν τον αριθμό του pH.

Ποια όμως είναι τα «φυσιολογικά» όρια του pH και πώς γερνάμε πιο γρήγορα;

Τα «φυσιολογικά» όρια του pH του σάλιου είναι μεταξύ 7,3 και 7,4.

Οι περισσότεροι άνθρωποι ωστόσο είναι πολύ όξινοι και έχουν πολύ χαμηλό pH. Είναι εξουθενωμένοι, κουρασμένοι και τα σώματά τους ψάχνουν την ισορροπία. Με την επίδραση των όξινων τροφίμων οι μύες κουράζονται εύκολα. Κυριολεκτικά βραδυπορούμε επειδή το σώμα μας δεν μπορεί να παράγει τα ίδια αποτελέσματα όπως πριν. Το δέρμα μας δεν φαίνεται τόσο φρέσκο και το σώμα μας δεν λειτουργεί καλά.

Η οξείδωση των ελεύθερων ριζών που εμφανίζεται όταν τρώμε όξινα τρόφιμα μας κάνει να γερνάμε γρηγορότερα.

Οι βιταμίνες και τα μέταλλα δεν απορροφώνται εύκολα.

Τα φιλικά βακτηρίδια στο λεπτό έντερο πεθαίνουν, πράγμα που θέτει το πεπτικό σύστημα εκτός ισορροπίας. Αυτό που θίγει επιπλέον τη λειτουργία του εντέρου είναι γεγονός ότι ένα υψηλό επίπεδο οξύτητας αναστέλλει την ικανότητα των τοιχωμάτων του εντέρου να απορροφήσει τα θρεπτικά συστατικά. Τα κύτταρα γεμίζουν με τις τοξίνες που αναπτύσσονται και δεν μπορούν να αφαιρεθούν.

Η συντριπτική πλειοψηφία των συστημάτων του σώματος δεν μπορεί να λειτουργεί με πλήρη δυναμικότητα.

Ποια είναι τα οφέλη των αλκαλικών τροφών;

Από την άλλη πλευρά, τα αλκαλικά τρόφιμα έχουν μεγάλη ποικιλία από οφέλη για την υγεία μας.

Όταν τα τρώμε βελτιώνεται η απόδοση των μυών μας και αυξάνεται ο μεταβολισμός μας με αποτέλεσμα να μην παίρνουμε κιλά ή ακόμα και να χάνουμε το περιττό βάρος. Επίσης, έχουν αντιοξειδωτική δράση στον οργανισμό. Αυξάνουν την αφομοίωση σε κυτταρικό επίπεδο και επιτρέπουν τα κύτταρα να λειτουργούν όπως πρέπει. Με τη χρήση των αλκαλικών τροφίμων παρατηρείται μείωση των παρασίτων και υπερανάπτυξη της μαγιάς.

Τα αλκαλικά τρόφιμα κάνουν τον ύπνο πιο βαθύ και πιο ξεκούραστο, το δέρμα πιο νεανικό και προσφέρεται ανακούφιση σε αυτούς που υποφέρουν από κρυολογήματα, πονοκεφάλους και γρίπη. Τα αλκαλικά τρόφιμα προωθούν την άφθονη σωματική ενέργεια.

Σημαντικές διαφορές μεταξύ όξινων και αλκαλικών τροφίμων

Ίσως οι πιο σημαντικές διαφορές μεταξύ όξινων και αλκαλικών τροφίμων είναι η σχέση τους με τον καρκίνο όπως μας λέει ο Δρ Ρόμπερτ Γιάνγκ.

Οι καρκινικοί ιστοί είναι όξινοι, και οι υγιείς ιστοί είναι αλκαλικοί.

Όταν το οξυγόνο εισέρχεται σε όξινο διάλυμα και συνδυάζεται με ιόντα υδρογόνου μπορεί να σχηματιστεί νερό. Το οξυγόνο βοηθά να εξουδετερώνεται το οξύ, αλλά το οξύ εμποδίζει το οξυγόνο να φτάσει τους ιστούς, στους οποίους είναι απαραίτητο. Όταν το οξυγόνο εισέρχεται σε αλκαλικό διάλυμα, τα δύο ιόντα υδροξυλίου συνδυάζονται με το διάλυμα για να δημιουργήσουν ένα μόριο νερού και ένα άτομο οξυγόνου. Το μοναδικό άτομο οξυγόνου είναι ελεύθερο να πάει στο επόμενο κύτταρο και να ωφελήσει με το οξυγόνο όλους τους ιστούς του σώματος.

Με τιμή του pH ελαφρώς πάνω από το 7,4, τα καρκινικά κύτταρα κοιμούνται.

Οι μελέτες δείχνουν ότι με 8,5 pH τα καρκινικά κύτταρα πεθαίνουν και τα υγιή κύτταρα ζουν.

Όταν κάνουμε αλκαλική διατροφή έχουμε πολλά πλεονεκτήματα, εκτός από την πρόληψη του καρκίνου. Ο κατάλογος αλκαλικών τροφίμων είναι μια επιλογή από αυτές που θα ωφελήσουν την υγεία, το σώμα και την ομορφιά μας όταν ξεκινάμε να τα διοχετεύουμε στο σώμα μας.

Ενδεικτικά σας δίνουμε παρακάτω μερικές από τις κατηγορίες των όξινων και των αλκαλικών τροφών:

ΟΞΙΝΕΣ ΤΡΟΦΕΣ:

– Ζυμαρικά, ψωμί, τυρί, αβγό, μαργαρίνη, καφές, κακάο, αλκοόλ, τσάι, αναψυκτικά, παγωτό, ζάχαρη, μέλι, μοσχάρι, χοιρινό, αρνί, κοτόπουλο, εντόσθια, συκώτι, μπέικον, ζαμπόν, σολομό, πέστροφα, οστρακοειδή, ραφιναρισμένο λάδι, φιστίκι, κολοκυθόσπορο και λιόσπορο, όσπρια, φακές, ρεβίθια, φασόλια, πλιγούρι, δημητριακά ολικής αλέσεως, άσπρα σπαράγγια, αγκινάρα, μούρα, δαμάσκηνα ωμά, ξηρά ή σε χυμό

ΑΛΚΑΛΙΚΕΣ ΤΡΟΦΕΣ:

– Μπρόκολο, λάχανο, κινέζικο λάχανο, καρότο, κουνουπίδι, αγγούρι, σέλινο, μελιτζάνα, παντζάρι, λαχανάκια Βρυξελλών, πράσινο φασολάκι, αρακάς, πιπεριές, μπάμιες, ραπανάκι, κολοκυθάκι, σπανάκι, μαρούλι, κρεμμύδι, ντομάτα, ανανά, αβοκάντο, μήλα, μπανάνα, πορτοκάλι, καρπούζι, πεπόνι, φράουλα, κεράσι, σταφύλι, ροδάκινο, σύκο, ρύζι, πατάτα, γλυκοπατάτα, αμύγδαλο, σκόρδο, αρωματικά χόρτα, άνηθο, μαϊντανό, μπαχαρικά, λεμόνι, γάλα (είναι ουδέτερο και ελαφρώς αλκαλικό)

Πηγή: anew.gr

Αν θέλετε και εσείς να μας στείλετε το δικό σας άρθρο πατήστε εδώ και στείλτε μας να το δημοσιέυσουμε Επώνυμα η Ανώνυμα.
Η σελίδα έχει πληροφοριακό χαρακτήρα. Συμβουλεύεστε πάντα το γιατρό σας για θέματα υγείας. Η χρήση όσων αναφέρονται είναι αποκλειστικά και μόνον δική σας ευθύνη.